Závislosť na sociálnych sieťach

Veľa reklám a rôznych spoločností hovorí o tom ako je dnešná mládež závislá na médiách a sociálnych sieťach. No nikto vám nepovie ako závislosť nestratiť alebo sa do nej vôbec nedostať.
Ako sa zbaviť závislosti?
Všetko treba hlavne postupne a nie striktne a naraz. Závislosti sa zbavujte postupným znižovaním času stráveného na mobile, počítači a celkovo na elektrotechnike zameranej na sociálne siete a médiá.  Od osem hodín denne, prejdite na päť, neskôr na tri, potom iba na dve a neskôr na hodinu. Ak dokážete žiť iba s jednou hodinu denne pri sociálnych sieťach, už sa to nemusí považovať za závislosť. Ak to nedokážete, skúste nájsť aktivity, ktoré vám zaberú čas a vy nebudete myslieť a ani nebudete mať čas tráviť na sociálnych sieťach.sociálne siete, pomoc.jpg
 
Ako sa do závislosti vôbec nedostať?
Najlepšie je nezačať byť závislý  a mať všetko pod kontrolou. Začať sledovať koľko času trávite pri mobiloch, tabletoch, televízoroch a samotných médiách a určiť si presný stanovený čas, ktorý nepresiahnete a dodržovať ho presne. Ak si určíte hodinu tak presnú hodinu ani o minútu alebo dve dlhšie, lebo presne potom spadnete do toho, že budete na tom stále viac a viac.youtube, film, ikona.jpg
 
Najznámejšou závislosťou v poslednej dobe je závislosť  na pozeraní videí na youtube alebo ich tvorení. Menšie deti na ich pozeraní a väčšie na ich tvorení. Menšie túžia byť také ako tie väčšie a tiež natáčať videá a pri ich pozeraní sa učia ako na to, alebo ako hrať rôzne internetové hry a tie čo videá natáčajú túžia, že natáčanie videí im zaobstará budúcnosť po finančnej stránke. No tieto deti sú na tom tak závislé, že si už ani neuvedomujú, že na youtube sa dostal celý ich život vo forme videí. Začnú natáčať už naozaj všetko. Od ich rána, aké je ich prvé jedlo, následne ako sadajú za počítač a celé dni presedia pred ním, len aby dokázali prejsť do ďalšej úrovni v hre alebo ako ostatní videli ako im daná hra ide.

Šport ako psychológ

Zlé myšlienky, výčitky alebo zlý pocit v nás spôsobujú nechuť do života. Chceme sa pohnúť, nemyslieť na to a nevieme ako. Navštívime psychológa, pomôže nám, ale oni sa objavia znova. A tak sa proces opakuje. Zlé myšlienky, psychológ, dobré myšlienky a zas následne od začiatku.
Psychológ vie ako nám má pomôcť a my sa podľa toho držíme. Lenže psychológ stojí nemálo peňazí a ak sa chceme zbaviť myšlienok každý deň, peniaze by nám nevystačili.  Použime miesto psychológa šport.beh, les, ticho.jpg
Pri športe telo pociťuje aktivitu. Musí sa na ňu sústrediť a tak sa sústredí na fyzickú aktivitu a nie na psychickú. Takže naše myšlienky časom prejdú do pozadia. Pri behu musíme telo naučiť, aby sa sústredilo na každý jeden pohyb. Ísť si zabehať do lesa a prinútiť telo aby rozmýšľalo nad tým čo práve vykonáva. Na každý koreň na zemi, aby sme nezakopli. Na každý kopček alebo puklinu, aby sme nespadli. V lese nájdeme takisto ticho, ktoré nám pomáha sústrediť sa na to ostatné. Na to ako pohybujeme nohami, ako je naše telo zohraté v jeden celok. Ako dostupujem nohami, ako si dokážem pomôcť pri behu aj rukami. Vnímať každý jeden nádych, to aké je naše telo čarovné, keď pri každom nádychu z neho získa maximu a okysličí nám každý sval v tele.
Toto sa musíme naučiť pri každom jednom športe. Aby naše telo bolo zaťažené fyzicky, ale aj psychicky. Aby sme nemali nutkanie premýšľať nad tým čo sa nám dnes nepodarilo, alebo čo nás čaká. Tak si telo oddýchne od zlých myšlienok. A to sa dá pri každom jednom športe. Či už beháte, hráte futbal, tenis, plávate alebo bicyklujete.plávanie, voda, sústredenie.jpg
Telu treba dať impulz, že idete vykonávať fyzickú aktivitu, pri ktorej zapojíte aj psychiku, ale len v tom čo sa deje práve teraz. Premýšľaní o tom, čo práve robím a čo sa práve s mojím telom deje. Aj po dokončení športovej aktivity vám určite bude lepšie. Vaše telo sa unaví a už nebude viac vládať premýšľať nad tým zlým a nad tým nechceným čo vaše telo nechce.
Pretože šport je psychológ zadarmo. Nič od vás nežiada, športovanie vám iba dáva.

Doprajte svojej pleti každodennú starostlivosť

Každý deň večer, keď prídete domov z práce sa môžete cítiť unavená. Okrem telesnej únavy, kedy sa veľmi tešíte, ako si doma vyložíte nohy na gauč a pozriete si váš obľúbený seriál sa môžete cítiť unavený aj po duševnej stránke. Kedy by ste najradšej už nič nemuseli doma riešiť. Avšak opak je pravdou. Po príchode domov vás doma čaká ešte množstvo povinností. Musíte deťom skontrolovať úlohy alebo navariť večeru. Po tom všetkom už nemáte energiu na nič a cítite sa o to viac vyčerpaná. Avšak okrem toho, by ste nemali zabúdať na to, že aj vaša pleť na tvári môže byť po celom dni vyčerpaná. Celý deň sa pozeráte v práci do počítača, pričom trpia napríklad vaše oči. Keď prídete domov z práce a vaše deti neposlúchajú tak sa vám od starostí vytvoria na čele alebo pri očiach vrásky. Predíďte tomu ešte včas a nikdy nezabudnite dopriať aj vašej pokožke na tvári každodennú starostlivosť.spící žena.jpg
V drogérii si môžete kúpiť rôzne produkty, ktoré môžu bojovať proti vytváraniu vrások na tvári. Či si už kúpite krém na tvár, či už denný alebo nočný alebo nejakú masku na tvár budete vedieť, že v boji proti starnutiu pokožky tváre ste na dobrej ceste. Nezabúdajte si tieto krémy dávať na tvár každý deň okrem toho, že bojujú proti starnutiu pokožky majú aj hydratačné účinky, čím zaručujú, že pokožka vašej tváre bude celý deň hydratovaná a nebude suchá.
Taktiež nezabúdajte na to, že vždy pred tým, ako idete spať sa musíte odlíčiť. Častokrát už ani nevládzete stáť na nohách a od únavy sa vám už zatvárajú oči. Ani v tomto prípade nezabúdajte na to, že tvár by mala byť pred tým, ako pôjdete spať odlíčená. Práve pretože v noci by mala tvár dýchať a nemala by byť zbytočnej zaťažovaná zbytkami make upu z predchádzajúceho dňa.pleťová maska.jpg
A posledná rada na záver aspoň raz do mesiaca zájdite ku vašej kozmetičke. Tá vám veľmi rada poradí, ako sa starať o svoju pokožku na tvári. Objednajte si u nej napríklad masáž tváre alebo nejakú čistiacu procedúru a vaša tvár bude po odchode od kozmetičky žiariť ako nikdy pred tým.

Spoznajte dôvody prečo sa vám nedarí schudnúť

Tak napríklad poruchy štítnej žľazy sú automaticky spojené s nadváhou. Niekedy môže ísť o genetickú poruchu alebo hormonálne problémy v tele. V týchto prípadoch nemá zmysel diskutovať o tom, prečo človek nadváhou trpí a ako ju úspešne poraziť. Iné je to však u ľudí, ktorí žiadnym zo spomínaných zdravotných problémov netrpia, no i napriek tomu sa ich kilá držia ako prilepené. Prestaňte sa sťažovať na neefektívne diéty a váš nešťastný osud. S najväčšou pravdepodobnosťou robíte chybu niekde vy.Taniere s rôznymi pokrmami na čiernom stole poukladané vedľa seba
 
Strava musí byť pravidelná
 
Ak vynechávate pravidelne svoje raňajky a obedujete vtedy, keď sa na to nájde čas, nie je divu, že ani tá najefektívnejšia diéta nezaberá. Jesť musíte pravidelne. To platí aj pre ľudí, ktorí s váhou problémy nemajú. Pokiaľ však chcete zhodiť, musíte byť naozaj dôslední. Nastavte si presné časy a jednotlivé pokrmy počas dňa, sa snažte konzumovať vždy v rovnakej dobe.
 
Neprejedajte sa
 
Tak a sme pri najväčšom kameni úrazu, ktorým je nekontrolovateľné prejedanie sa. týmto problémom logicky trpia najmä osoby, ktoré zároveň trpia nadváhou. Niekedy teda nemusíte držať diéty ani tráviť hodiny sebatýraním pri náročnom cvičení. Stačí len prestať jesť veľké množstvá jedla. Ak máte pocit, že ste skúsili už naozaj všetko, no bez výsledku, vyskúšajte ešte jednu vec. Tabletky Adipex vplývajú priamo na váš mozog. Postarajú sa o to, aby vaša radosť z jedla trvala dlhšie. Preto nebudete mať tak neprekonateľnú chuť na neustále pojedanie všetkého, čo sa objaví vo vašej blízkosti.
 Žena si naberá jedlo vidličkou z bieleho taniera
Naučte sa chodiť spať skôr
 
Spánok a chudnutie sú dve veci, ktoré spolu fungujú doslova ako dvojčatá. Počas spánku naše telo nie len oddychuje, ale taktiež spaľuje tuky. Za hodinu kvalitného a hlbokého spánku spálite v priemere okolo osemdesiat kilokalórií. Ak radšej počítate v kilojouleoch, tak ide približne o tristotridsať kj. Teraz si to prepočítajte. Pri osemhodinovom kvalitnom spánku, spálite viac ako šesťsto kilokalórií.

Vybavovanie hypotéky nie je také jednoduché

Hypotéka je často skloňované slovo, ktoré sa spomína v mnohých domácnostiach a spoločnostiach. Jasným dôvodom tohto spomínania je to, že dnes sa bez hypotéky zaobíde len veľmi málokto. Najskôr taký človek, ktorý je prehnaný „šetrílek“ a žije najskôr dlho sám alebo taký človek, ktorý sa jednoducho vedel dobre narodiť, lebo jeho rodičia ho vedia dostatočne zabezpečiť. Ak nie ste ani jeden prípad z týchto dvoch, tak máte jednoducho smolu a musíte si zobrať hypotéku. Alebo si ju nezoberiete a žijete doživotne v byte alebo v dome niekoho iného. Niekomu vyhovuje aj taký životný štýl.veľký dom.jpg
No, práve s hypotékou sa stretávame čoraz častejšie. V momentálnej dobe nie je jednoduché začať s vybavovaním hypotéky, pretože potrebujete množstvo rôznych dokumentov doniesť do banky. Treba si uzatvoriť životné poistenie a aj poistenie domácnosti proti živelným pohromám. Všelijaké podmienky si vymyslia tieto tvory v bankách a my im všetko zjeme aj s ich navijakom. Berieme si hypotéky bezhlavo a často bez rozmyslu. Splátky nám siahajú na naše živobytie a my sa chytáme aj slamky, aby sme sa ustálili a získali nejaké finančné prostriedky na viac.dom a kľúč.jpg
S hypotékou to vôbec nie je zábava, pretože ste niekoľko rokov dlžní banke toľké peniaze, že sa nestačíte ani čudovať. Niekto kvôli tomu nevie poriadne ani spávať, pretože sa bojí, že príde o prácu a nebude sa vedieť postarať o svoju milovanú rodinu. Všetko je to o aktuálnom dianí v ekonomike a o šťastí. Kto sa uchytí a je šikovný si vie zarobiť aj niečo na viac. No, kto sa nevie presadiť vo svojom vlastnom odbore tak je prakticky nepoužiteľný. Je to kolotoč, z ktorého je len ťažký únik, hlavne ak človek potrebuje živiť svoju rodinu, tak radšej zoberie akúkoľvek prácu ako by mal drieť biedu. Každý sa snaží ako viem z vlastných síl, aby mohol žiť aspoň na celkom udržateľnej úrovni.